Постови

Приказују се постови за април 1, 2020

1. 4. 2020. / 8. разред / Ваљак (вежбање)

Слика
Добро јутро (или дан, вече), и срећан рад! :)  ПОХВАЛА: Прво морам да похвалим Лазара Поповића 8/4 који је ОТКРИО ГРЕШКУ у предавању наставнице на РТС-у! Лазаре, браво!!! Ево шта је написао, плус слика (која овог пута јесте доказ :) ) mislim da je ova nastavnica sa RTS-a pogrešila. jer je ovde kod obima stavila r=O/2r,a menjala je 15,7/2*Pi (Лазар Поповић) Похвала Лазару и за информатичко умеће: ово је прилика да сви мало дигнете своје "информатичке способности", а и узгред - причао сам да је задатак математике не да решавате x и y него да се СНАЂЕТЕ У СИТУАЦИЈИ У КОЈОЈ ДО САДА НИСТЕ БИЛИ. Ова ванредна ситуација је управо таква ситуација, у којој нико до сада од нас није био и математика би требало да нам олакша сналажење. АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА За домаћи задатак је било 1. У овом примеру окрените лист папира "наопако", тј. другачије. Преносим решење Данила Николића 8/1 Назив лекције: Ваљак, појам, елементи  (утврђивање) РТС лек

1. 4. 2020. / 5. разред / Неједначине (вежбање)

Слика
Добро јутро (или дан, вече), и срећан рад! :)  АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА За домаћи задатак је било За прва два задатка преносим решење Павла Поповића 5/1 За трећи задатак (КОЈИ НИСТЕ ОБАВЕЗНИ ДА РАДИТЕ, САМО КО ХОЋЕ И ЗА ВИШУ ОЦЕНУ!) преносим решење Огњена Алексића 5/2 Назив лекције: Неједначине (утврђивање) РТС лекција:   https://rtsplaneta.rs/video/show/1373155/ ДОМАЋИ ЗАДАТАК: Урадите задатак који је задала наставница са РТС-а 1. Реши неједначину и прикажи решење на бројевној полуправој Упутство: Прво одредити када једначина има смисла (јер нисмо још учили негативне бројеве), затим пребацити све или у "нормалне" разломке или у децимални запис; па средити десну страну (сабрати) итд. НАПОМЕНА: Молим вас да не шаљете и "стари" домаћи и задатак са РТС-а пре него што ја задам и објавим нову лекцију јер ми је тешко да се снађем кад вас сто шаље свако своје - неко прастари, најстарији, мало старији, старији, нови и најновији до