Осми разред: Решавање система две линеарне једначине са две непознате графичким методом (21. 3. 2020)

1. Решење домаћег задатка који сам вам ја задао

Овде дајем решење домаћег задатка који је послала Катарина Симић 8/4



Решења су:
б) (-2,2)
в) (4,-1)
г) (1,3)



Сви који сте радили и послали домаћи задатак, погледајте да ли вам је тачно и где сте погрешили.

2. Ако нисте погледали, одгледајте лекцију на РТС-у:

https://rtsplaneta.rs/video/show/1353218/


3. Урадите домаћи задатак који вам је тамо наставница задала







Коментари

  1. Poslao sam vam na mail domaći.
    kaći nije tačno pod v)(4,-1) treba da bude (-1,4)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Лазаре, потпиши и име и презиме.

      Под два, хвала на мејлу и посебно хвала на исправци, али је решење Катарине ТАЧНО!

      в) треба (4,-1) јер је у самој поставци дато y=-1
      a решење је облика (x,y)

      Избриши
  2. Nastavnice, izvinjavam se, ja sam prepisao da je x=-1 i ja sam pogresio u postavci zato sam i uradio i poslao, ali pogresno sam postavku zadatka prepisao. Jos jednom se izvinjavam, a domaci sam poslao, ako nije stiglo da posaljem ponovo. Lazar Popovic 8/4

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Lazar Popovic 8/4

      Све у реду :)

      Пошаљи поново на мејл, није стигло.

      Избриши
  3. Katarina Simić 8/4
    Domaći zadatak:
    a)Jedinstveno rešenje u tački sa koordinatama (-2,2)
    b)Prave se poklapaju
    v)Prave su paralelne
    Ovde Vam šaljem, jer izgleda da neće da se pošalje na mail.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Katarina Simić 8/4

      Катарина, стигло је више пута и на мејл, одговорио сам ти: ПРОВЕРАВАЈТЕ И МЕЈЛ НЕМОЈТЕ САМО ДА ШАЉЕТЕ :)

      Избриши
    2. Katarina Simić 8/4
      Pokušala sam više puta da pošaljem na mail, medjutim meni i dalje piše da nije poslato, a Vaš odgovor mi nije stigao.

      Избриши
    3. Катарина, стигло је три пута. Не брини :)

      Избриши

Постави коментар