4. 4. 2020. / 5. разред / Једначине и неједначине, примена (2)
Добро јутро (или дан, вече), и срећан рад! :) у нади да сви знате шта ово доле значи!
АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА
За домаћи задатак је било
Преносим решење Иве Јовановић 5/2
__________________________________________________________________________
Назив лекције: Једначине и неједначине, примена (2)
НАПОМЕНА
Чак и ако сте гледали РТС лекцију, било би добро да је поново пустите на Интернету, али тако да:
1. Кад наставник зада задатак, онда зауставите емитовање.
2. Пробате да сами решите
3. Наставите гледање лекције и проверите своје решење или видите како се ради ако не знате сами.
АЛИ ПРОБАЈТЕ САМИ!!!
Рок за слање домаћег задатка: уторак 7. 4. 2020. до 9 часова ујутро.
Следећа лекција је заказана за: уторак 7. 4. 2020. у 9 часова ујутро.
__________________________________________________________________________
АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА
За домаћи задатак је било
Назив лекције: Једначине и неједначине, примена (2)
Чак и ако сте гледали РТС лекцију, било би добро да је поново пустите на Интернету, али тако да:
1. Кад наставник зада задатак, онда зауставите емитовање.
2. Пробате да сами решите
3. Наставите гледање лекције и проверите своје решење или видите како се ради ако не знате сами.
АЛИ ПРОБАЈТЕ САМИ!!!
__________________________________________________________________________
ДОМАЋИ ЗАДАТАК:
1. Ком броју треба додати 2,5 да би тај резултат био већи од разлике бројева 10,8 и 6,2. (Ради у децималном запису.)
1. Ком броју треба додати 2,5 да би тај резултат био већи од разлике бројева 10,8 и 6,2. (Ради у децималном запису.)
__________________________________________________________________________
Следећа лекција је заказана за: уторак 7. 4. 2020. у 9 часова ујутро.
Da li Vam je stigao domaći na mejl?
ОдговориИзбриши@ Marijana Blagojević V-1
ИзбришиМаријана, јесте, стигао је.
Већ сам рекао да нећу одговарати до следеће лекције на мејлове са домаћим.
Друга ствар, требало би да је мејл послат ако:
1. Није враћена порука да је "прималац непознат"
2. Ако се мејл који сте послали налази у ПОСЛАТЕ/Sent items
3. Ко није сигуран да зна да пошаље мејл, а нарочито ви из 5/1, шаљите Милици Вељковић па ћете бити сигурни да сте урадили домаћи и да је виђено :)
Helena Tagic V3
ОдговориИзбришиIzvinite sto kasnim
1.
x+2,5>10,8-6,2
x+2,5>4,6
x>4,6-2,5
x>2,1
X su svi brojevi veci od 2,1
@ Helena Tagic V3
ИзбришиХвала, тачно је :)
Aleksa Zivic V2
ОдговориИзбришиx + 2,5 > 10,8 -6,2
x + 2,5 > 4,6
x > 4,6 - 2,5
x> 2,1
x e {2,2 , 2,3 , 2,4 ... }
provera: 2,2 + 2,5 > 4,6
4,7 > 4,6
@ Aleksa Zivic V2
ИзбришиБраво, тачно је :)
Katarina Borojevic 5/3
ОдговориИзбришиx>14,5
@ Katarina Borojević 5/3
ИзбришиОво није добро, Катарина