4. 4. 2020. / 5. разред / Једначине и неједначине, примена (2)

Добро јутро (или дан, вече), и срећан рад! :) у нади да сви знате шта ово доле значи!


__________________________________________________________________________


АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА

За домаћи задатак је било





Преносим решење Иве Јовановић 5/2



__________________________________________________________________________

Назив лекције: Једначине и неједначине, примена (2) 


НАПОМЕНА 

Чак и ако сте гледали РТС лекцију, било би добро да је поново пустите на Интернету, али тако да: 

1. Кад наставник зада задатак, онда зауставите емитовање.

2. Пробате да сами решите

3. Наставите гледање лекције и проверите своје решење или видите како се ради ако не знате сами. 

АЛИ ПРОБАЈТЕ САМИ!!!

__________________________________________________________________________

ДОМАЋИ ЗАДАТАК:

1. Ком броју треба додати 2,5 да би тај резултат био већи од разлике бројева 10,8 и 6,2. (Ради у децималном запису.)

__________________________________________________________________________


Рок за слање домаћег задатка: уторак 7. 4. 2020. до 9 часова ујутро.

Следећа лекција је заказана за: уторак 7. 4. 2020. у 9 часова ујутро.

Коментари

  1. Одговори
    1. @ Marijana Blagojević V-1

      Маријана, јесте, стигао је.

      Већ сам рекао да нећу одговарати до следеће лекције на мејлове са домаћим.

      Друга ствар, требало би да је мејл послат ако:
      1. Није враћена порука да је "прималац непознат"

      2. Ако се мејл који сте послали налази у ПОСЛАТЕ/Sent items

      3. Ко није сигуран да зна да пошаље мејл, а нарочито ви из 5/1, шаљите Милици Вељковић па ћете бити сигурни да сте урадили домаћи и да је виђено :)

      Избриши
  2. Helena Tagic V3
    Izvinite sto kasnim

    1.
    x+2,5>10,8-6,2
    x+2,5>4,6
    x>4,6-2,5
    x>2,1

    X su svi brojevi veci od 2,1

    ОдговориИзбриши
  3. Aleksa Zivic V2
    x + 2,5 > 10,8 -6,2
    x + 2,5 > 4,6
    x > 4,6 - 2,5
    x> 2,1
    x e {2,2 , 2,3 , 2,4 ... }
    provera: 2,2 + 2,5 > 4,6
    4,7 > 4,6

    ОдговориИзбриши

Постави коментар