7. 4. 2020. / 5. разред / Разломци - сабирање и одузимање (систематизација)


Добро јутро (или дан, вече), и срећан рад! :)

__________________________________________________________________________


АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА


За домаћи задатак је било 

1. Ком броју треба додати 2,5 да би тај резултат био већи од разлике бројева 10,8 и 6,2. (Ради у децималном запису.)

Преносим решење Катарине Богосављевић 5/1



Напомена: Кружић код 2,1 треба такође да остане необојен (ако је обојен на твојој слици, Катарина :) ) 

__________________________________________________________________________

Назив лекције: Разломци - сабирање и одузимање  (систематизација)


__________________________________________________________________________

ДОМАЋИ ЗАДАТАК:


__________________________________________________________________________


Рок за слање домаћег задаткасреда 8. 4. 2020. до 9 часова ујутро.


Следећа лекција је заказана за: среда 8. 4. 2020. у 9 часова ујутро.



Коментари

  1. Naatavnice da li je moj prosli domaci stigao nisam siguran poslao sam ga juce

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Прво се представите, не знам ко сте ако се не представите :(

      Друго, свима који су послали преко мејла одговорио сам.

      Верујте да ни ја не могу да памтим, рекох да имам сто ученика :)

      Избриши
  2. Aleksa Zivic V2
    1.a)0,4 b)0 c)1,6
    2.7/10*3 - 2/15*2 = 21/30 - 4/30 = 17/30
    3*.x=1/4 + 1/2*2 + 200/1*4
    x= 1/4 + 2/4 + 800/4
    x= 803/4
    (Pretvaram U Decimalu) x= 200,75

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Aleksa Zivic V2

      Алекса, ради са мало више пажње!

      Није ти тачно 1) b и c, као ни трећи.

      Види тачна решења на почетку данашње (8.4.2020) лекције!

      Избриши
  3. Helena Tagic V3

    1
    a) 2/5 sirimo sa 2 i dobijamo 4/10 =0,4
    b) 13 /400 sirimo sa 24 i dobijamo 325/10,000=0,0325
    c) 13/8 sirimo sa 125 i dobijamo 1625/1000=1,625

    2.
    7/10-2/15=21/30-4/30=16/30 =8/15

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Helena Tagic V3

      Хелена, први је добар (мада се под b проширује са 25 а не са 24), али други не ваља, 21-4 је 17! :)

      Избриши
  4. Ja sam Mihajlo Kostic 5-2 i nisam siguran da li je stigao moj prosli domaci zadatak,poslao sam ga juče

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Mihajlo Kostic 5-2

      Михајло, хвала што си се представио.

      Стигло је, и одговорио сам ти на мејл где си погрешио. МОЛИМ ВАС ДА СКИДАТЕ ПОШТУ НЕ САМО ДА ШАЉЕТЕ :)

      Избриши
  5. Andjela Denić V3
    1.
    a)0,4
    b)0,0325
    v)1,625
    2.
    17/30

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Andjela Denić V3

      Анђела, добро је, али ти треба да радиш и задатак са звездицом :)

      Избриши
  6. Djordje Dobric nastavniče samo sam hteo da Vam kažem da redovno radim domaci.Nisam Vam ga slao zato što sam imao problema sa telefonom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. @ Djordje Dobric

      У реду, Ђорђе, али настави да радиш сада и шаљеш редовно.

      Избриши
  7. Luka Jovic 5/1
    1 a) 0,4
    b)0,0325
    v)1,625
    2.
    17/30

    ОдговориИзбриши
  8. 1 a) 0,4
    b)0,0325
    v)1,625
    2.
    17/30 Zoran Jevtic 5/1

    ОдговориИзбриши
  9. Nastavnice dali vam stizu domaci zadaci kada posaljem u komentar ovde

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Стижу, али се не објављују аутоматски.

      Ради редовно и поштуј рок за домаћи који је задат на крају лекције

      Избриши

Постави коментар